سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://naassr.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک های مفید

 

 

(نستجیر با الله) شیطان پرستان معتقدند خدا نتوانست جامعه را به آرامش برساند و ما به کمک از شیطان و اجرای دستورات او جامعه ای بدون غم و غصه تشکیل خواهیم داد ولو با تشکیل حکومت. خواهشمند است توضیح بفرمائید و کتاب معرفی نکنید.

 

1ـ به حکم عقل استدلال گر ــ که شیطان پرستان با آن هم دشمنی دارند ــ وجود خدا به عنوان خالق تمام موجودات عالم ، و از جمله شیطان و شیطان پرستان ، قطعی و انکارناپذیر می باشد. همچنین به حکم عقل ، تدبیر و بقاء عالم نیز در دست قدرت خداست. پس چه شیطان و چه شیطان پرستان و چه هر موجود دیگری قادر نیست بی اذن تکوینی خداوند قادر متعال ، دست به کاری بزند. شیطان اگر توان تغییر عالم را داشت تا کنون تغییر می داد. از زمان حضرت آدم (ع) تا اکنون ،شیطان و دار و دسته او ، از جنّ و انس ، کوشیده اند تا خداباوری را از میان بشر براندازند ولی هیچگاه موفّق نبوده اند.

2ـ اساس شیطان پرستی بر انکار تمام مقدّسات و ارزشهای اخلاقی ، از قبیل عدالت ، مهرورزی ، قانونمداری ، نظم اجتماعی و ... استوار است ؛ و اینهاست که برای بشر آرامش می آورد. پس شیطان پرستی دقیقاً ضدّ آرامش و ضدّ آسایش است. تاریخ بشریّت نیز گواه است که همواره رسولان الهی بشر را به صلح و آرامش خوانده اند و یاران شیاطین همواره جامعه ها را به آشوب کشانده اند. آیا فرعون ها و نمرودها و صدّامها و هیتلرها و چنگیزها و امثال اینان که در مقابل خدا سر به عصیان برداشته و در عمل راه شیطان را رفته اند ، بشر را به سمت آرامش پیش می بردند؟! بلی ، خود چنین ادّعایی داشتند ؛ ولی آیا در واقع نیز چنین نمودند؟! عملکرد شیطان پرستان امروزی با آن همه موسیقی های گوشخراش و مردم آزاری و ترویج اعتیاد و تجاوزهای جنسی و قتل و جنایت و کثافت خواری و ... نیز گواه است که خود اینان در گرداب هولناکی فرورفته اند کجا رسد که بتوانند دیگران را به آرامش برسانند. شواهد میدانی حکایت از آن دارد که آمار قتل و جنایت و خودکشی و افسردگی و روان پریشی و خشونت و بی بند و باری جنسی و خانواده گریزی و جامعه ستیزی و ... در میان این گروهها از هر گروه دیگر بیشتر دیده می شود. آیا با این عناصر ، می توان جامعه ی آرام و بی غم و غصّه ساخت؟!

در ادامه دو مقاله خدمت حضرت عالی ارائه می شود که به گوشه هایی از عقائد و عملکردهای شیطان پرستان پرداخته اند. بعد از خواندن این دو مقاله خود قضاوت بفرمایید که آیا با این عقائد و عملکردها می توان بشر را به آرامش رساند؟....... .

مطلب ادامه دارد .....

 


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 93/4/10 ] [ 7:48 عصر ] [ رمضان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

امکانات وب
حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 31547